Friday, December 31, 2010

cerita 2010.

aku mlas nak taip. tapi memandangkan 2010 nak akhir, aku gagahkan jugak segala sendi jari tuk menaip. ok. aku ade cerita.

cerita 1: petang tadi aku pegi pasar mlam. aku nampak psagan kapel ni. fulamak wa ckap lu! diorg nak tunjuk diorg sweet konon, pkai baju kapel konon. yg pompuan pkai yg ade huruf LO n gamba love sekerat, yg laki pkai ade huruof VE n love lagi sekerat. bile cantum kononye love le. yakkkkksss. aku geliiiiiii. tgok brape i aku bubuh, menandakan aku sgat geli. serius. ok. mungkin aku xopen. lantak le kan. tapi, ekseli, aku xkesah, memang sweet. biasalah kapel. tapi ini kes laen,,love tu warna hijau pekat gile! menyerlang gile!hijau yg highlight tu! wth man! sakit mata duh waktu petang2 tgok korang. ok. kalo suami istri n ade anak kecil sorang , n suami istri tu pkai baju kapel. memang cute wa ckap lu! ni budak belasan tahun doe! aku akan 20 lagi beberapa jam. itu yg aku nak sgat tego budak budak atau kanak kanak bawah aku. dah le budak belasan tahun, perempuan siap pkai sluar ketat petak petak tu. laki plak dok rokok asap sana sini. kalu rokok mahal takpe jugak. ni rokok entah jenama ape. tak tahan bersama cermin mata hitam besa. wtfish man! spek hitam di petang nak hujan. dohhhhh!! kau memang bwat lawak!! sumpa aku usha korang berdua. sampai nak tebuk spek aku. aku sampai rase nak baling karipap sebijik. tapi bwat ape rugi 50sen kat korang. hilang slera nak beli makanan bile usha korang.ok. ni tipu. tak mungkin aku akan hilang selera hanya kerana ini. orang cakap bende jijik pon aku maseh lalu nak makan. :D

cerita 2: aku tak kesah lansung bile male hisap rokok. term male dgunakan agar bahasa aku tidak terlalu kasar.ok. ade skali ni, aku nak beli barang. aku berdiri sbelah ade male ni tgah hisap rokok. fine r dia nak hisap rokok kan. tapi aku cukop meluat sampai rase nak picit picit je male ni, bile ade ke dia pegi dok hembus asap asap rokok tu kat aku. ape kes kau! kalau kau hensem macam dafi ke randy pangalila ke baim wong ke atau cukoplah macam shahir AF tu, xpe weh. kau hembus sampai muka aku hitam asap pon tak pe. ni tak,,muka kau berkarat wehhh.hitam! haaa amik! basikal karat adek aku macho lagi. muka macam tu ade hati nak hembus hembus asap rokok kat aku. kalau skali mungkin kau tak sengaje, tapi ini suda lebey wehhh. lebey skali. kasi lempag mahu? aku boleh jadik seperti rakeshi jika aku mahu! duh, baek percaya. seram kan. iye. rakeshi mahupun the rock aku bole jadik. tapi aku malas cari gado. so aku blah. beli rangka ayam lagi bagus. aku pon blah ngan muka senyum luas gile sampai nampak gigi jarang aku. kalau aku jumpe kau, aku bakal mengegarkan dikau! o yeah!

ok.sekian. mungkinkah ini kali terakhir aku punye entri yg tidak baik? *wink wink
itu yg kite tak tahu! babai! :D

2 comments:

  1. yuhuu male tersebut mahu mengorat anda..!!ecececee..:DD

    ReplyDelete
  2. takde maknenye. saya xhot kot. saya budak selekeh.mungkin male tu hanye menganggap saya penjual soya. :D

    ReplyDelete